Kariera

Jesteśmy przekonani, że sukces kancelarii zależy od naszego zespołu, dlatego inwestujemy w rozwijanie talentów. Wspieramy naszych prawników i pracowników w poszukiwaniu optymalnej ścieżki rozwoju, na której będą mogli z sukcesem wykorzystać wiedzę i kompetencje, budując jednocześnie swoją karierę i nasze doświadczenie.

Cenimy inicjatywę i samodzielność myślenia. W naszej pracy niezbędna jest umiejętność budowania relacji z klientami i współpracownikami, a także umiejętność rzeczowego prezentowania i obrony stanowiska.

 

Ogłoszenia o pracę

Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko Pracownika Recepcji w pełnym wymiarze czasu pracy.

Wymagania:

  • minimum średnie wykształcenie
  • doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
  • dobra znajomość języka angielskiego
  • biegła znajomość obsługi komputera (m.in. pakietu Microsoft Office), urządzeń biurowych
  • bardzo dobra organizacja pracy
  • samodzielność i umiejętność pracy pod presją czasu
  • doskonałe umiejętności interpersonalne oraz wysoki poziom kultury osobistej
  • komunikatywność, otwartość i chęć pomocy

Zakres obowiązków:

  • dbałość o dobry wizerunek firmy oraz sprawne i właściwe funkcjonowanie recepcji
  • zapewnienie prawidłowego przepływu informacji, obsługa połączeń telefonicznych oraz korespondencji email
  • prowadzenie kalendarza i obsługa spotkań
  • zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą
  • zarządzanie zapasami materiałów biurowych
  • wsparcie organizacyjne i administracyjne pozostałych osób zatrudnionych na stanowiskach administracyjnych oraz prawników

Oferujemy:

  • stabilną pracę w renomowanej kancelarii
  • zatrudnienie na umowę o pracę
  • opiekę medyczną
  • przyjazną atmosferę

Osoby zainteresowane ofertą pracy w kancelarii prosimy o przesłanie listu motywacyjnego i CV wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych w procesie rekrutacji na adres: rekrutacja@laszczuk.pl. Prosimy o wpisanie słowa Recepcja w temacie wiadomości.

Uprzejmie informujemy, że nawiążemy kontakt tylko z wybranymi kandydatami.