odpowiedzialność za całokształt działań związanych z kreowaniem wizerunku kancelarii przez planowanie i realizację działań z zakresu PR i marketingu
współudział w tworzeniu i wdrażaniu strategii marketingowych kancelarii
obsługa strony internetowej i mediów społecznościowych kancelarii
kontakt z mediami, przygotowywanie materiałów prasowych, współpraca z podwykonawcami kancelarii
przygotowywanie materiałów informacyjnych dotyczących kancelarii (prezentacje, broszury, itp.)
organizacja eventów dla klientów kancelarii oraz spotkań integracyjnych
przygotowywanie ankiet zgłoszeniowych do rankingów kancelarii prawniczych
wykształcenie wyższe (mile widziane: dziennikarstwo, marketing)
minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku
dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (na poziomie min. C1)
praktyczna znajomość narzędzi marketingowych (m.in. platformy social media, webinary)
znajomość podstawowych programów/aplikacji do grafiki komputerowej (np. Canva)
umiejętność redagowania treści do komunikacji PR
znajomość systemu do obsługi stron internetowych, np. WordPress
dobra znajomość pakietu Microsoft Office ze szczególnym uwzględnieniem Power Point
dobra organizacja pracy i samodzielność w działaniu, doskonałe umiejętności interpersonalne oraz wysoki poziom kultury osobistej
otwartość, pomysłowość oraz proaktywne podejście do pracy
stabilną pracę w renomowanej kancelarii
atrakcyjne wynagrodzenie
formę zatrudnienia dostosowaną do charakteru współpracy i oczekiwań kandydata (umowa o pracę lub B2B)
możliwość pracy w modelu hybrydowym
opiekę medyczną
przyjazną atmosferę w niekorporacyjnym środowisku
"*" oznacza pola wymagane